2021年6月2日 星期三

女兒英文名的由來。

 踏入6月,兩個女都就快接近生日啦,好似一直都冇講過關於兩個女嘅英文名嘅由來,潼潼出世冇耐之後,我就將改英文名嘅責任交咗俾老婆,不過我規定係要F字頭,老婆後來俾咗好多F字頭嘅名我揀,最終我揀咗用Fiona,因為其他實在太難讀。


用咗一段時間之後,有一日聽公子會森美訪問一位年輕女歌手,中文名叫黃淑蔓,英文名叫feanna,於是我就覺得相比fiona,feanna好似比較少人用,於是就直接問潼潼意願。問咗幾次佢都俾唔同答案我,於是我終於出最後一招,就係上網搵咗fiona嘅相同feanna嘅相再問佢,結果佢見到左邊嘅費安娜公主之後,決定改用feanna,就係咁,潼潼英文名響佢返學前就定咗為feanna。而細女就快出世嘅時候,我就決定幫佢改名為Jessica。


結果到佢出咗世之後,我上網一查先發覺,原來6月8號出世嘅名人除咗李柱銘同杜文澤之外,竟然仲有黃淑蔓,又會咁巧合都有嘅。至於……點解規定一個女用F字頭,一個女用J字頭英文字母?下次得閒先再寫。




沒有留言:

張貼留言