2021年10月18日 星期一

兩個女嘅英文字頭。

好似一直都冇解釋過點解兩個女嘅英文名要係F同J字頭,其實係有原因,唔係亂咁改架。趁今日我同老婆結婚10周年大日子,一於供諸同好。

話說當年擺酒我設計咗張以keyboard為藍本嘅請帖,因為咁岩我英文名係Henry,老婆英文名係Gigi,keyboard正中就係G同H呢兩個字母,所以就連擺酒時嘅枱號都由A到T代表(如果冇記錯好似係20圍),而H同G就係主家席。
到4年前大女出世後本想將佢英文名改做Bella,B字響H同G下面,不過咁岩又同林穎彤英文名一樣,雖然我都好鍾意林穎彤,但中英都同一個藝人一樣好似唔係咁好,於是就用咗F字頭,F就響G字旁邊,就好似媽媽拖住佢咁嘅意思,本來大女係叫fiona,後來佢自己唔鍾意,改咗做feanna。之後細女出世,順理成章就搵咗H字旁嘅J字做英文名,而我地響佢未出世時就決定咗用Jessica,咁keyboard中間嘅4個英文字母就正正代表我地一家四口手拖住手,就係咁。







沒有留言:

張貼留言