2020年4月24日 星期五

追看選戰。

記得當年睇hktv,追晒警界線同導火新聞線兩套劇,不過當想睇選戰時,個台就停咗,所以只睇咗頭幾集,非常可惜。不過最近因為hktv開放返幾套舊作供人免費睇,所以我又追返選戰,呢幾套hktv拍嘅戲製作的確好用心,睇完包你唔會再追tvb果d馬馬虎虎嘅劇。

而我想講嘅係……近年認識咗劇中一位演員,佢響警界線做古惑仔、導火新聞線係做一個黑警、而響選戰就飾演一個記者,雖然唔係主要角色,但係睇得出佢每一次演出都非常專業。

同一套劇入面,其他人演記者,見到新聞人物出現,會一踴而上,然後不停拍照,但係我留意咗好幾次,佢每次按完快門,會望一望鏡頭睇下自己影得好唔好,然後再拍下一張,而唔係不停按快門,對唔對到焦都唔知。呢個小動作只要見過真正嘅記者就會留意到,而好多時,用心嘅演員同普通演員嘅分別就係響呢度。

而出身演藝學院,有好多年舞台經驗嘅佢,會把握每一個演出機會,就算係一個鏡頭、一句對白,都要用心去演,可能大多數人都未必會留意呢d細節,但係我想講……其實只要用心演出,一定有觀眾留意到,我就係其中一個觀眾。

今次講嘅呢位專業嘅演員就係陳仕文,幾年前因「火鳳燎原亂世英雄舞台劇」而認識佢,佢不但負責整個舞台劇嘅統籌工作,而且身兼編劇同演員於一身,演出咗兩次嘅亂世英雄我都有睇,而劇中最多對白就嘅就係佢演嘅司馬懿,而佢嘅表現都係眾演員當中數一數二嘅,而且好少見佢有甩漏嘅情況,真係一位好專業好專業嘅演員。

今日就係陳仕文Franco嘅生日,在此祝佢生日快樂,女女快高長大,將來有多d演出機會。






沒有留言:

張貼留言